Először Magyarországon a Mercedes-Benz Fashion Week Central Europe
A Design Terminál és a Mercedes-Benz Hungária Kft. 2015-ben stratégiai megállapodást kötöttek. A Mercedes-Benz Fashion Week Central Europe belép a nemzetközi divathetek sorába. Hazánk ezáltal vonzóbbá válik a nemzetközi divatszakma számára. Hozzájárul továbbá ahhoz, hogy a közép-európai régió tehetségei szélesebb szakmai közönség előtt mutatkozzanak be.
„Az autógyártók között a Mercedes-Benz egyedülálló a divat teljes világon átívelő, stratégiai szintű támogatásában, nemzetközi szinten immár 20 éve áll divatesemények mellé. Büszkén szponzoráljuk a Mercedes-Benz Fashion Week Central Europe eseménysorozatot, mely rendkívül fontos számunkra – többek között azért is, mert regionális szinten is kiemelkedő divatipari fórumról van szó.”– mondta el Ingo Fröhlich, a Mercedes-Benz Hungária Kft. ügyvezető igazgatója.
A Design Terminál célja, hogy a fiatal tervezőknek bemutatkozási lehetőséget biztosítson. Emellett vizsgálja és fejleszti a vállalkozási kompetenciákat. Az esemény magában foglalja az immár ötéves sikertörténetre visszatekintő Gombold újra! tehetségkutató idei döntőjét. A Design Terminál nemzetközi szinten is szerepet vállal a vállalkozások fejlesztésében. Idén a Visegrádi négyek mellett Szerbia és Horvátország tervezői is bemutatkoznak október 10. és 11. között a Várkert Bazárban.
A Design Terminál idén ősszel is folytatja szakmai együttműködését a Big Bag PR ügynökséggel. A 2016-os tavaszi rendezvény a Design Terminál partnerségével – a Toni&Guy Fashion Week helyett – a Mercedes-Benz Fashion Week Budapest nevet viseli majd.
A Design Terminál hosszú ideje együttműködik a Magyar Ökumenikus Segélyszervezettel is. Már hagyomány, hogy az esemény jegyeladásából származó bevétel teljes összegét a szervezet számára ajánlja fel.
A részletes program és jegyvásárlás: mbfw-centraleurope.com