Home Art / Design Interjú Tokai Dórával a D’Ora Tokai tervezőjével
Interjú Tokai Dórával a D’Ora Tokai tervezőjével

Interjú Tokai Dórával a D’Ora Tokai tervezőjével

0
0

Tokai Dóra három éve alapította márkáját, a D’Ora Tokait, mely Monaco autós és hercegi kultúrájának hódol. A D’Ora Tokai a luxus gyökereihez vezet vissza minket, ahol a minőség és az egyediség garantált, az életre szóló darabokkal képtelenség észrevétlen maradni. Dóra ruháit nemzetközi magazinok ajánlják egy lapon a Hermés vagy a Loubutin darabjaival.

 Miért pont Monaco?
Monaco inspirál. Egy igazi kis ékszerdoboz a Riviéra szívében, komoly francia, olasz és autó kultúrával rendelkezik.

Hogyan köszön mindez vissza a ruhákon?
A fő kollekcióinkat a hercegség palotakultúrája és autóverseny hagyománya inspirálják. Mindkettő visszaköszön a vonalvezetésben, a színekben és az anyaghasználatban, vagyis meghatározzák a kollekció hangulatát. Ezentúl egy Crusie kollekció is készülőben van, könnyed kényelmes és stílusos nyári viselet.

Mi előzte meg az első kollekciódat?
Korábban építészettel és belsőépítésszettel foglalkoztam, így az első kollekció egyfajta önkeresés volt. A más területeken alkalmazott esztétikámat kerestem ruhák és kiegészítők formájában.

 

Nemrég készültél el a Miss Universe USA együttműködéssel. Mesélnél nekünk róla?
Nagy meglepetés volt. A Spice Girls egy korábbi stylistja írt egy emailt, hogy a Miss Universe USA-vel dolgozik együtt és tetszik neki a kollekciónk, szeretné, ha elküldenénk a ruháinkat Amerikába. Majd kaptunk egy másik emailt, hogy mindenki imádta a kollekciót és szeretnék, ha öltöztetnénk néhány hölgyet.

Ki a D’Ora Tokai célközönsége?
Olyan szofisztikált világpolgárok, akik értékelik az exkluzív luxust. Egyre több ember mond nemet a nagy márkák termékeire és választ olyan világszínvonalú designer ruhákat és kiegészítőket, amik nem fognak szembejönni az utcán. Mi személyes szolgáltatást és termékeket ajánlunk. Például a krokodil Mundu táskánk kézzel készül Milánóban egyedi megrendelésre és egyéni részletekkel.

Ki az a híres ember, akit el tudnál képzelni, mint a márka arca?
Érdekes kérdés. Szerintem egy igazán egyedi és erős márka önmagáért beszél. Számomra többet jelent, amikor egy világhírű politikus megkeres minket, hogy tetszik neki, amit csinálunk, minthogy marketing célból felöltöztessünk egy hírességet.

Merre van a legnagyobb sikere a márkának?
Közel-Keleten. Az emberek sokat utaznak és előszeretettel élvezik az életet, értékelik a luxust, mind szolgáltatás és termékek formájában.

Mit tervezel a jövőre nézve?
Minőségre törekszem, nem mennyiségre. Ez vonatkozik a termékeinkre, szolgáltatásainkra és a vásárlóinkra. Szeretném, ha D’Ora Tokai egyre ismertebbé válna a hasonlóan gondolkodó szakmabeliek és fogyasztók körében.

 

by Budai Napsugár