Home Fashion Új divatmárka a piacon – Elindult a Nord7
0

Új divatmárka a piacon – Elindult a Nord7

0
0

Új márka, magyar designer, nemzetközi környezet: a napokban jelentette be indulását a hazai piacon a Nord7 – egy új, trendi, a svéd minimalizmus és letisztultság által inspirált divatmárka, amelyet a fiatal tehetség, Montero Antonia, magyar-uruguayi származású tervező jegyez. A márka az új trendeket kereső, fiatal generáció számára kínál hordható, jól kombinálható darabokat. Első munkái azért is egyedülállóak, hiszen ő az egyik első hazai tervező, aki kizárólag pulóver-kollekciót dobott piacra – ez a Line, amely már elérhető a márka webshopján.

 

Magyar, svéd és uruguayi – a legújabb designer-márka megálmodói között mindhárom nemzet képviselteti magát. A napokban startolt a magyar piacon a Nord7 – egy új, trendi, a svéd minimalizmus és letisztultság által inspirált divatmárka, amelynek kitalálója a fiatal divattervező, Montero Antonia, aki jelenleg a KREA Művészeti Iskola végzős hallgatója. A Nord7 csapata jelenleg háromfős: Antonián kívül Philip Birgersson, svéd származású marketing&sales szakember és Jakab-Sas Gabriella, PR-kommunikációs szakember segíti a tervező munkáját. A márka egy pulóver-kollekcióval indította az évet: a Line nevet viselő darabok már elérhetőek a vásárlók számára a Nord7 webshopján.

 

A márka ötlete 2014-ben született meg, amikor Antonia több alkalommal is ellátogatott Svédországba.

 

„A párom, Philip volt az, aki először mutatta meg nekem Svédország szépségeit – ő egyébként a brand marketing és sales menedzsere is. Ekkor született meg a fejemben a márka ötlete. Annyira lenyűgözött az ország és kultúrája, hogy azóta többször is visszautaztam már inspirációért a terveimhez. A márka első pulóver-kollekciójának a Line-nak fő jellemzője a letisztultság és a finom részletek megjelenése, fekete-fehér és pasztellszínekben. A pulóverek anyaga háromfalas, vastag pamut, amely praktikus viselet a téli hidegben”- árulta el a tervező.

 

A Line pulóver-kollekcióval, Antonia célja az volt, hogy sportos anyagból, mindennap hordható, jól kombinálható darabokat kreáljon. A márka állandó inspirációja a svéd stílus: a svéd otthonok enteriőrje, a svéd fashion street, valamint a svéd minimalizmus. A kollekció 3 különböző blokkból tevődik össze: a ruhák között megtalálható a kislányos, nőiesen színes, a laza, sportos, valamint a street fashion irányzat is. A pulóver-kollekciót és a brandet a geometrikus, fiatalos, színes, sportosan elegáns, játékos, letisztult, friss stílus jellemzi.

 

A márkanévben szereplő ‘Nord’ szócska, az északi országokban jellemző divatirányzatokra, stílusra utal, míg a 7-es szám a tervező szerencseszáma. A márka létrehozásával, a divattervező célja az volt, hogy azoknak a fiataloknak kínáljon jó minőségű, elérhető árú designer-darabokat, akik követik a divatot és érdeklődnek a legújabb nemzetközi trendek iránt. A ruhák jelenleg kizárólag a márka webshopján érhetőek el. A Nord7 minden egyes terméke kézzel készült, egyedi darab. A ruhák a világ bármely pontjáról megrendelhetőek, Európától kezdve, az Egyesült Államokig. A webshopon kívül, a márka a legnagyobb közösségi oldalakon is jelen van: a Pinterest-en, a Facebookon, az Instagramon, és a Polyvore-n is megtalálható.

 

Antonia azt is elmondta: kollekcióit a mai modern nő igényeire szabva álmodja meg:

 

„A Nord7 ruhái annak a kalandvágyó, fiatal nőnek készülnek, aki szeret képben lenni a legújabb trendekkel és érdeklődik a zene, a social media és az új technológiák iránt. Akár gimibe vagy egyetemre jár, akár dolgozik, rohanó, dinamikus életet él. Éppen ezért jól kombinálható, gyorsan felkapható ruhadarabokra van szüksége. A kozmopolita életstílust kedveli, figyeli a nemzetközi trendeket és érdeklődik a különféle kultúrák iránt” – tette hozzá a designer.